La venda d’entrades al Park Güell ja és exclusivament en línia de d’aquest dilluns, 1 de juliol. L’objectiu de l’Ajuntament de Barcelona, amb aquesta mesura, és afavorir les visites programades, generar un accés esglaonat i fluid al parc i evitar, així, desplaçaments innecessaris i aglomeracions a les taquilles. Els visitants que han arribat aquest dilluns al parc ho han fet majoritàriament amb les entrades comprades per internet. Les taquilles han estat desertes al matí, tot i que hi ha arribat algun turista despistat que no coneixia la mesura i ha hagut de recular perquè les entrades estaven esgotades.

Amb aquesta iniciativa, el Parc Güell dona un altre pas en les mesures adoptades per garantir la convivència entre les visites al recinte i els usos veïnals i escolars i per limitar les externalitats derivades del turisme a l’entorn. A més, la venda exclusiva en línia permet redefinir el paper de les taquilles actuals del Park Güell a altres usos, com punt d’informació, gestió de grups, resolució d’incidències i devolucions, entre d’altres.

Campanya informativa en marxa

Ja fa setmanes que el Park Güell va iniciar una campanya dirigida a visitants visible a diferents punts estratègics de la ciutat, com els punts d’origen dels visitants, així com a la xarxa de transports públics, a les terminals de l’aeroport del Prat i diferents hotels.

El 85 % de les entrades, venudes en línia

En els darrers anys s’han activat campanyes per promoure la venda anticipada a internet a través de la pàgina web del Park Güell, que en aquest 2024 ja representa més del 85 % de les entrades emeses. El recinte també informa de la disponibilitat d’entrades en temps real a través dels seus canals oficials i amb les col·laboracions activades amb entitats com TMB, Turisme de Barcelona i el Gremi d’Hotels de Barcelona, que avisen als visitants quan no hi ha disponibilitat de tiquets i fomenten la compra prèvia per internet.