Aquesta és una imatge nova a Glòries. Tres semàfors al mig de la plaça que regulen un trànsit que, durant anys, ha circulat lliurement per l'anella. "Avui és el primer dia laborable en què ja no circula cap vehicle pel tambor de Glòries. Per poder enderrocar el costat muntanya del vial, l'únic que queda, s'ha desviat el trànsit a peu de carrer. Això vol dir que els cotxes que surten de Barcelona per la Gran Via ho fan per un vial que passa pel mig de la plaça." En total s'han obert cinc carrils de circulació nous, tres a la calçada central i dos al lateral. Un nou vial on, durant tot el dia, s'ha circulat sense problemes excessius, però amb algunes retencions puntuals a causa dels semàfors, sobretot a la tarda. "Només que li donéssin un petit marge als semàfors no hi hauria tant embús" "Porto un quart d'hora des de Tetuán fins aquí està bastant parat" "Cues se'n fa i una bona estona" "Per a mi és la cagada més gran que s'ha fet a BCN" Per acabar d'arrodonir aquesta segona fase d'obres a Glòries només falta estrenar el nou carril bici i la vorera de tres metres per a vianants.
Els vehicles de sortida a la ciutat, que fins dissabte circulaven pel viaducte, han passat a fer-ho en superfície, per un vial que travessa la plaça i connecta amb la C-31. Són cinc carrils, tres a la calçada central i dos al lateral, que en ser via urbana també incorporen semàfors. Tot i que aquest fet alenteix la circulació, tampoc no ha arribat a generar problemes. Els vehicles que entren a Barcelona, en canvi, no han notat res. Continuen circulant pels carrils habilitats a tocar del tambor malgrat que en algun moment, veuran retallar els carrils fins a dos per garantir la seguretat en el procés de desconstrucció de l’anella.