
La banda utilitzava el mètode del “ganxo perdut”, és a dir, que introduïen la droga a través d’empreses alienes al narcotràfic. Els detinguts, tres en total, només s’havien de preocupar de recollir la mercaderia sense aixecar sospites.

La banda utilitzava el mètode del “ganxo perdut”, és a dir, que introduïen la droga a través d’empreses alienes al narcotràfic. Els detinguts, tres en total, només s’havien de preocupar de recollir la mercaderia sense aixecar sospites.
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist
Aquest web utilitza galetes per millorar l'experiència de navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes que n'utilitzem.