És la imatge de la unió entre el Zoo de Barcelona i COM Ràdio. Durant aquesta temporada, la ràdio de la Diputació de Barcelona acostarà els oients al Zoo a través de dos de programes de la cadena: l'Eureka i l'Extraradi. L'objectiu és difondre l'activitat que es fa al Zoo, una qüestió que, segons el director del centre, calia potenciar. "Possiblement no expliquem prou bé tot allò que fem. Creiem que perquè la gent ens entengui és important que conegui amb detall tot allò que fem". Els reportatges i entrevistes que s'emetran pretenen que el públic familiar conegui la rebotiga del Zoo i es puguin conèixer espais als quals no es té accés com a visitant. "Gràcies a aquest acord i aquest conveni farem que molta gent, petits però també grans, puguin tornar a descobrir aquest món animal que sembla que moltes vegades està destinat als més petits, que es coneixen tots els animals, però també està bé que nosaltres ho recuperem". Més enllà de l'acord, l'objectiu del Zoo de Barcelona és convertir-se en un referent en educació i ser un centre de transmissió de valors del medi ambient.