Com si de les rebaixes es tractés el consumidor busca en aquest saló les millors oportunitats. Descomptes de tota mena, eslògans engrescadors i, fins i tot, regals de cotxes miren d'atraure l'atenció dels compradors. Una figura que enguany arriba, sobretot, en forma de parella jove que busca consolidar-se. No tan joves són els que aprofiten el saló per trobar una segona residència. El saló Low Cost ha comptat amb 95 expositors, gairebé la meitat que en l'edició anterior. Tot i així, s'ha omplert de gom a gom. Fins i tot s'han generat cues. Una de les més llargues, aquesta. Els responsables del saló esperen arribar als 55.000 visitants. De fet, asseguren que en aquesta edició han tancat més operacions que en l'anterior. Pel que fa a una propera edició, recorden que el saló va vinculat a la crisi i que no saben si es repetirà. L'organització atribueix l'èxit d'aquesta segona edició als baixos tipus d'interès, al fet que a finals d'any s'acabin les desgravacions fiscals per compra d'habitatge i a la pujada de l'IVA prevista per al juliol.