Després de cinc dies d'exposició toca recollir. El Simon no és la primera vegada que participa en el 080 amb la marca Begoña Noya, creada l'any 2006. Se'n va satisfet per les vendes tot i que reconeix que el sector no passa el millor moment. SIMON, Begoña Noya "Sobreviviendo. La ropa ahora es un lujo y hacemos lo que nos gusta porque creemos que es lo que compraran." A la zona de venda no només hi ha marques consolidades. També hi ha espai per a les futures promeses, com és el cas de Rita Row. Fa sis mesos que van crear la marca de roba, complements i joies. D'altres, no han tingut tanta sort. A banda de l'espai dedicat a les vendes, el 080 també ha posat punt final a les desfilades. Aquest matí, les col·leccions de Naulover i BCN Brand han estat de les últimes a mostrar-se sobre la passarel·la. En global, els organitzadors en fan un balanç força positiu. El canvi d'escenari no els ha passat factura i durant els cinc dies hi han passat 30.000 persones. Tot i que encara queden els últims minuts del certamen, ja tenen posats els ulls en la 13a edició, que se celebrarà entre finals de gener i principis de febrer.
Les marques catalanes, com Cóndor, Bóboli o BCN Brand, han estat les últimes a pujar a la passarel·la del 080 Barcelona Fashion. El certamen ha clausurat la 12a edició aquest divendres. Segons l’organització, pel Disseny Hub han passat 30.000 visitants, entre periodistes, compradors, bloguers i professionals del sector de la moda. Aquesta xifra ha millorat el rècord d’assistència del mes de gener, quan 28.000 persones es van acostar a l’edifici de les Glòries per conèixer les últimes tendències.