Amb gairebé tots els pàrquings plens, trobar lloc per aparcar es va convertir ahir als voltants del Camp Nou en una autèntica odissea. "Per aparcar? Potser una hora, una hora i mitja. És molt de temps." "Al no haber metro hay más coche particular y el problema se agrava más." Això es va traduir en cotxes mal aparcats, multes i feina extra per a la grua, que no va parar d'endur-se vehicles durant tot el partit. Els que van optar pel transport públic, però, tampoc no ho van tenir millor. Puntual, el metro va tancar a les 12. Alguns ja ho sabien i van intentar arribar-hi a temps, sense sort. "He intentat agafar el metro perquè em pensava que estaria obert i ara no tinc ni idea de com tornar a casa." "Sé quin metro havia d'agafar per anar a l'hotel però ara no sé que fer." I un cop acabat el partit, el gruix del públic, sobretot turistes, desconeixedors de la situació, es van topar amb les portes tancades. "Bus? I el metro? El metro está cerrado. Cerrado por hoy?" A partir d'aquí tocava buscar alternatives. "Ya veremos el servicio público como va. Si no hay autobús, pues taxi." Una opció, el taxi, que tampoc no va ser gairé útil. La demanda va superar, de llarg, l'oferta. "Estem esperant el taxi des de fa 20 minuts. I és molt." TMB va posar en funcionament dues línies especials d'autobusos amb destinació el centre de la ciutat. "Tenéis que poner más autobuses!" També van resultar insuficients i molts es van quedar a terra. Esgotades les opcions, més d'un va escollir l'única alternativa possible, caminar. "Ja sé el que em toca. El mateix que l'altre dia durant el Gamper. Caminar una hora i mitja, pràcticament." Mentrestant, a les dues de la matinada, els turistes campaven pels carrers adjacents de l'estadi. Alguns, completament desorientats, esperaven pacients que les portes del metro tornessin a obrir.

El mes de gener passat, TMB va decidir que no allargaria el servei de metro en funció dels partits del Barça. El clàssic del mes de gener va ser el primer sense servei de metro més enllà de la mitjanit. El tancament va provocar les primeres corredisses per mirar d’aconseguir transport.