Mostradors de facturació buits i cues i més cues a les guixetes de les companyies. Fins a tres hores s'han hagut d'esperar en alguns casos per saber què seria del seu vol. "Una cua d'almenys 10 metres... que fins dilluns no sortirà". "Anavem a Lanzarote i ens han dit que demà, si s'ha arreglat el problema". Alguns, però, no ho tenien tan clar. "Informació zero, no sabem res, ni un missatge". "Maybe tomorrow or today, who knows". Davant la cancel·lació de tots els vols les companyies ofereixen la possibilitat de canviar el bitllet per un altre dia o recuperar els diners. En alguns casos s'ha donat una tercera opció. El Ministeri de Foment en coordinació amb les companyies ha habilitat un servei d'autocars per traslladar els passatgers a altres destins. Des del Ministeri, a més, s'han reforçat els altres mitjans de transport com la Renfe, sobretot amb Madrid. Tot i això hi ha qui ha preferit espavilar-se sol. "10 plazas para La Corunya". "Hemos organizado un autocar". Tot i que al llarg del matí s'ha pogut fer una part important de les operacions previstes per avui, prop de 30.000 passatgers s'han vist afectats pel tancament. Per això des de l'aeroport han fet una crida perquè la gent no hi vagi. FERNANDO ECHEGARAY, director de l'Aeroport del Prat "La veritat és que el resultat ha estat molt bo. Comportament passatgers esplèndid i companyies també". La prova n'és l'optimisme d'alguns dels passatgers que s'han quedat a terra.