XAVIER TRIAS, alcalde de Barcelona "Avui dia tenim capacitat d'innovació, tenim capacitat de creativitat. Juntar això per donar servei a les persones és el que pretén el plantejament d'avui." "No sé per quin motiu això es diu MouTV i t'exposes a que els de Madrid, diu han vingut els de Madrid a veure-ho i jo dic, potser és perquè li hem posat Mou, no?" JOAQUIM FORN, president de TMB "MouTV representa un important salt qualitatitiu en l'esforç per donar cada dia un millor servei amb més informació, més completa, més exhaustiva i útil, i que posi atenció en el que és el servei al públic, al client, a les persones."

La previsió és que a al desembre s’arribi als 1.247 punts de difusió i a finals de 2012, l’objectiu és superar les 2.000 pantalles i projectors distribuïts a la xarxa de TMB. La prioritat de MouTV és donar informació de servei. Per això, el contingut incorpora alteracions del servei, la previsió del temps d’arribada del proper comboi, i als autobusos, també s’indiquen les pròximes parades i les connexions amb altres línies.

Els continguts d’actualitat, gran part produïts per BTV, es renoven dues vegades al dia i s’emeten en forma de bucle de 15 minuts sense àudio. A banda dels apartats de notícies, esports i cultura, la programació inclou una secció meteorològica i informació corporativa de TMB. La publicitat ocupa el 50% del temps d’emissió de Mou TV.

Desplegament de pantalles de gran format

Actualment, el 60% de la flota de trens del metro està equipada amb pantalles de 15 i 17 polzades. La comunicació via 3G  permet emetre dins els combois. A les andanes, l’usuari topa amb dos tipus de suports: nou projectors que emeten sobre pantalles de quatre metres instal·lades als túnels i 84 pantalles TFT de 32 o 42 polzades sobre les andanes. L’andana de l’estació d’Espanya de la L1 n’és l’excepció. Està dotada amb una pantalla de LEDs de 4 per 2,25 metres. Quant a la flota d’autobusos, un total de 48 vehicles incorpora el servei de MouTV.