despreniment metro l5

Un despreniment al sostre de l’estació de la Sagrera de l’L5 del metro ha obligat a aturar el servei en diverses parades aquest dilluns en hora punta. En concret, la línia ha estat bona part del matí sense funcionar entre les estacions de la Sagrada Família i Maragall, de manera que hi ha hagut un total de quatre parades inhabilitades —Sant Pau – Dos de Maig, Camp de l’Arpa, la Sagrera i Congrés. Fins gairebé les 13 hores no s’ha restablert la circulació de trens en aquest tram.

No hi ha hagut ferits

El despreniment s’ha produït a l’estació de la Sagrera. De fet, a les imatges enregistrades per betevé s’aprecien pedres i runa a les vies d’aquesta estació. En el moment del despreniment no passava cap comboi de metro per aquest punt. Tampoc hi ha hagut persones ferides.

Un despreniment a l'estació de la Sagrera talla durant hores l'L5 del metro de Barcelona | avaries, metro

Per ara, solució provisional

Per ara s’han fet uns treballs provisionals per assegurar-se que no caigui res més del sostre. Per això s’ha mantingut tallat aquest tram durant tanta estona. Ara bé, segons explica TMB, a la nit —quan no hi hagi servei— es faran les tasques per arreglar el sostre de manera definitiva.

despreniment metro l5

Es desconeix si ha estat a causa de la pluja

Per ara no es coneixen les causes del despreniment ni tampoc si és per culpa de la pluja. S’apunta, també, a unes obres que s’estan fent a l’exterior, malgrat que tot s’haurà d’avaluar.

Un despreniment a l'estació de la Sagrera talla durant hores l'L5 del metro de Barcelona | avaries, metro

Matí complicat al transport públic

Aquest dilluns acumula diverses incidències en el transport públic. Hi ha afectacions a Rodalies, a les línies R2, R2 Nord i R2 Sud. També hi ha retards a diverses línies a la majoria de línies del TRAM per la pluja i una avaria.