Aquests són els Jardins de Menéndez y Pelayo del barri de la Salut. S'hi ha de fer un aparcament subterrani amb 283 places i l'estació de Muntanya de la Línia 9. Un cop les dues actuacions estiguin enllestides es podrà començar la transformació del tram de la ronda del Mig entre la plaça de Lesseps i el carrer d'Escorial. Aquest senyal indica que els cotxes que venen del carrer de Secretari Coloma no poden girar per les rampes de la travessera de Dalt. La gran majoria no en fan cas. La densitat de vehicles, les quatre línies d'autobús, les dues de bus turístic i la manca d'aparcament fan complicada la mobilitat. La reforma de la travessera ampliarà les voreres un fet que preocupa als comerciants que temen la desaparició del poc aparcament que ara tenen i la durada de les obres. L'aparcament de Menéndez y Pelayo està a l'espera de les actuacions de la Línia 9 del metro que ha de creuar la travessera connectant la plaça de Sanllehy amb la de Lesseps. Aquestes obres s'han ajornat i de moment no s'han de retirar els vehicles de la travessera fins al 2012 que es construirà el pàrquing. Des de l'any 2000 l'Ajuntament està executant una remodelació per fases de la ronda del Mig amb l'objectiu d'eliminar carrils de circulació per a vehicles privats. Avui només estan pendents d'afrontar la reforma els trams de General Mitre, entre Balmes i Mandri, i el de la travessera de Dalt entre Lesseps i Escorial.