Els vianants han guanyat prioritat al nou pont de Sarajevo, que connecta les dues Trinitats. La passarel·la, més ampla, disposa de diverses fileres de bancs i un mirador. VICENTA PÉREZ, veïna “Los asientos que han puesto, porque cada persona mayor... dos pasos y pueden sentarse. Dos pasos más y sentarse, y eso es lo que queremos.” El pont, però, ja ha rebut algunes crítiques que fan referència a la seguretat dels vianants. MIGUEL ALCALDE, veí “El puente en sí está bien, lo que pasa es que falta seguridad para las criaturas pequeñas. Han puesto aquí bancos y estás con un crío y a la que te despistas un poco se te mete a la carretera y después esto que han puesto aquí, el mirador, es un peligro para la gente que va andando, como vayan despistados, se caen.” ISABEL MOLINA, veïna “Muy bonito, muy bien pero han quedado otras cosas mal. Aquí falta un semáforo. Porque vienen coches y muchas veces no nos fijamos. Un semáforo iría bien.” Vista des de la Meridiana, la passarel·la ha guanyat un aspecte més natural, amb la creació d’un jardí vertical als laterals del pont.

Les obres han ampliat els laterals del pont de Sarajevo per donar prioritat als vianants, que ara passen per sota de pèrgoles amb plantes enfiladisses. També hi ha fileres de bancs que permeten observar la Meridiana. Però els veïns creuen que el pas dels vianants no hauria d’estar obert en alguns trams. La carretera central per on circulen els cotxes queda al mateix nivell que la vorera dels vianants i, segons els veïns, és molt fàcil que un nen travessi cap a la banda dels cotxes. També denuncien que al mirador hi ha un esglaó considerable, que només està senyalitzat per als invidents, sense barana. Els veïns afirmen que molt fàcilment es pot caure si un va despistat. Una altra demanda dels veïns és la col·locació d’un semàfor per a vianants als laterals d’entrada i sortida del pont. Els vehicles disposen ara d’un semàfor que alterna el pas dels cotxes.

Vist des de l’exterior, el pont ha guanyat un aspecte més natural, amb la creació d’un jardí vertical als laterals dels pont. La construcció d’aquesta estructura s’ha fet de manera sostenible i energèticament autosuficient.