"¿Ha dicho que quiere comprar verdura? Va al apartado de verdura y selecciona el cupón que hay disponible hoy por el mercado. Por ejemplo, si quiere comprar fruta le da y se le imprime el cupón y sólo ha de ir y darlo en la tienda." Els clients del Mercat de Sarrià obtenen les ofertes d'una manera diferent que a la resta de mercats de la ciutat: és tan fàcil com escollir el tipus d'aliment que volen comprar i en quina botiga. JOAN ENRIC TEIXIDOR, comerciant "Coses així sempre hi ajuden, sempre ajuden que hi hagi una mica més de moviment, una miqueta més d'interès de la gent, doncs a buscar les ofertes de cada establiment... Penso que és una iniciativa molt bona, però falta acabar de desenvolupar-la més." La iniciativa ha començat al mercat, però la intenció dels comerciants és ampliar les ofertes del quiosc a totes les botigues del barri. ARTUR ÀNGEL, president de l'Associació del Mercat de Sarrià "De moment, continuaríem amb un només i la idea a llarg termini és posar-ne un altre. Què podria ser? Plaça d'Artós, alguna zona del que és per sota de Major de Sarrià perquè pugui, diguéssim, tot el comerç, que no hagi de pujar aquí la senyora per anar a buscar una oferta d'una botiga que estigui a la plaça d'Artós." Amb aquesta nova proposta els comerciants del mercat volen evitar que els clients se'n vagin a comprar a altres llocs. De moment, el quiosc ha estat ben rebut pels clients. JAUME PLA, client "Potser és l'empenta que necessiten moltes d'aquestes parades per fer saber a la gent que a part de tenir productes frescos i atenció personalitzada, els preus són bastants més assequibles que segons quins supermercats." En aquest quiosc es poden trobar més de 30 ofertes cada dia. De cara al futur els comerciants volen crear una targeta de fidelització que acumuli punts.

El Mercat de Sarrià ofereix descomptes als clients amb una fórmula pionera. Des de fa mesos han instal·lat una màquina que anomenen el quiosc, que imprimeix tiquets d’ofertes del que es vulgui comprar. L’objectiu d’aquesta iniciativa és sobretot fidelitzar la clientela del mercat i evitar que vagin a comprar a altres botigues fora del barri.

L’objectiu dels comerciants és atreure clientela amb la trentena d’ofertes diàries que emet el quiosc de descomptes i, a poc a poc, ampliar la iniciativa a la resta de botigues del barri. Així ho explica el president de l’Associació del Mercat de Sarrià, Artur Àngel, que proposa instal·lar una nova màquina, per exemple, a la plaça Artós.