El Time Out Market Barcelona ja és una realitat. Aquest ha estat el primer cap de setmana d’aquest espai dedicat a la cultura i la gastronomia i ha estat tot un èxit. “Les sensacions són molt bones”, ha assegurat Sílvia Nuri, directora del Time Out Market. Nuri creu que la qualitat del producte marca la diferència d’aquest mercat i “la gent ho està apreciant molt”. Han estat dos dies de taules plenes amb curiosos que volien degustar els plats i conèixer l’espai.

En paraules de la directora, un dels objectius d’aquesta iniciativa és “recuperar la zona del Port Vell per als barcelonins”, una fita que ja han aconseguit durant el cap de setmana, amb veïns i turistes estrenant l’espai.

El talent gastronòmic, una de les claus del mercat

Els sabors i les olors són els protagonistes. “Tenim uns veïns amb un talent gastronòmic brutal”, apunta Antonio Sáez, xef de la taqueria Xuba, que creu que aquesta serà una de les claus de l’èxit del Time Out Market. Per Sáez és un “privilegi ser part d’aquesta col·lecció de restaurants”. A més, recorda que la seva aposta, els tacos, és un menjar que neix als mercats de Mèxic i que beu dels aliments que es poden trobar a les diferents parades. Aquest establiment ha despertat l’interès de molts dels visitants d’aquest diumenge, amb cues durant tot el migdia.

Turistes i barcelonins en l’estrena del Time Out Market

La pastisseria Bubó aposta per una oferta més reduïda que la del seu local del Born i pensada per menjar “in situ” i no amb els pastissos per emportar. Ernest Ameller, director d’art, explica que estan veient que “venen gent de la ciutat i turistes” i esperen que aquesta combinació convergeixi.

A banda dels espais de cuina i degustació, el nou mercat gastronòmic també té l’al·licient de les vistes. L’espai, ubicat a la planta superior del Maremagnum, disposa de dues terrasses amb vistes sobre el port i la ciutat.

Obert 364 dies l’any

El mercat vol reunir els talents de la ciutat amb una oferta gastronòmica d’alta qualitat, assequible i accessible. El Time Out Market Barcelona és el primer que es fa a Espanya i s’uneix a la llista dels altres vuit que hi ha a ciutats com Nova York, Dubai, Lisboa i Ciutat del Cap. Hi ha 14 cuines reconegudes, xefs guardonats i talents emergents, un restaurant de servei complet, quatre bars, un espai per a esdeveniments i un estudi de pòdcasts. El mercat estarà obert 364 dies l’any, tots excepte el dia de Nadal, de 10 a 0 h.