El ritme de venda d’entrades per a la final de la Champions League 2024 està sent frenètic. Aquest matí, la UEFA ja ha fet “sold out” en la segona remesa que ha tret per a la cita que es disputarà el 25 de maig a l’estadi de San Mamés . L’organisme europeu, això sí, no ha especificat quantes n’hi havia en aquesta segona tongada. En la primera remesa, de 18.000, les entrades es van esgotar en només tres hores. El preu assequible i la facilitat del desplaçament Barcelona-Bilbao fa que el gran gruix dels compradors d’aquestes primeres entrades siguin aficionats d’un Barça que, encara, està als quarts de final de la competició.

Confusió al web de la final amb els aficionats del Reial Madrid

Per sorpresa de molts interessats en aquestes entrades, el web de la UEFA dedicat a la final de la Champions de San Mamés hi havia avantatges per als aficionats del Reial Madrid. “Venda preferent per a socis del Reial Madrid”, hi deia.

El text, que s’ha vist durant uns minuts al web de la UEFA, ja no hi és. Més tard, s’ha sabut el sistema de venda d’entrades -el mateix que la Federació Espanyola de Futbol utilitza per vendre les entrades de l’Espanya-Brasil que es disputa la setmana que ve al Santiago Bernabéu– ha tingut un petit error.