drake barca

El Barça ha anunciat per sorpresa que lluirà l’emblema del cantant Drake a la samarreta del clàssic contra el Reial Madrid. L’emblema de Drake és un mussol i aquest logotip substituirà el de Spotify a la primera samarreta del Barça. És la primera vegada que el Barça tindrà publicitat d’un cantant a la samarreta, i Drake, un culer declarat, ha estat l’escollit. El motiu principal d’aquest gest del Barça és unir el futbol i la música per connectar amb noves audiències. El club ressalta que la finalitat és “despertar les emocions dels fans”.

De fet, Juli Guiu, vicepresident del Barça de l’Àrea de Màrqueting, ha destacat que “es tracta d’una activació en què demostrem el nostre potencial per convertir-nos en una plataforma única a l’hora d’oferir experiències”.

Drake anuncia per sorpresa la samarreta del Barça

El cantant canadenc Drake ha estat l’encarregat d’anunciar al seu compte d’Instagram aquesta campanya publicitària. Drake té 120 milions de seguidors a Instagram i en només una hora ja havia arribat al milió de likes. La tria de Drake i el seu mussol per al frontal de la samarreta del Barça no és casual. Drake és el primer cantant que arriba als 50.000 milions de reproduccions a Spotify, i la plataforma de reproducció de música i el Barça han volgut celebrar aquesta fita amb aquest gest cap a Drake. Sens dubte, si algú havia de sortir a la samarreta del Barça era ell. Drake, guanyador de quatre Grammys, té infinitat de cançons que han estat un èxit mundial, com ‘One dance’, ‘Hotline bling’ o ‘In my feelings’.