De moment, la delegació espanyola només ha aconseguit una medalla, gràcies al bronze del murcià Miguel Angel López. Però també hi ha hagut bons resultats a part de les medalles. L’única barcelonina de la competició, Beatriz Pascual, va ser sisena en la prova dels 20 quilòmetres marxa. Un resultat excel·lent per a l’atleta catalana. Als mundials no tot són medalles i ser la 6a del món en la seva prova té molt de mèrit. Pascual ha arribat aquest matí a l’estació de Sants on la família l’esperava. També ha vingut a la ciutat el medallista Miguel Angel Lòpez, ja que els dos s’entrenaven junts a Ribes de Freser.
Ho vols veure abans que ningú?
esports
La marxadora Bea Pascual torna a Barcelona
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist