El conseller delegat d’RPM Racing, Joan Porcar, ha destacat que després de nou anys al front de l’organització de la Marató de Barcelona, tenir l’oportunitat de continuar aquest projecte els permet afrontar nous reptes al capdavant d’una competició de referència. Per aquest motiu volen que, lluny de poder competir numèricament amb París, Londres o Berlín, l’aposta sigui qualitativa. La implicació de la ciutat amb la prova, cuidar els corredors que hi participin i el vessant social (amb la creació de la Fundació Marató de Barcelona, que vol aglutinar totes les accions de tipus solidaris al voltant de la Marató) són alguns dels punts principals en un pla de treball ampli i ambiciós. Des del punt estrictament esportiu, des de l’organització tenen clar que si les condicions es donen, buscaran millorar les marques que ara mateix tenen tant la Marató com la Mitja Marató. En aquest context, la Marató tindrà una sèrie de modificacions en el recorregut (que estan acabant de perfilar) per tal de fer-la més ràpida. L’objectiu és l’augment de participació de forma esglaonada en els propers anys. La propera edició de la Marató de Barcelona serà el 15 de març de 2015.