El Sant Andreu va perdre al camp del Manlleu en la presentació del seu rival. Els anderuencs no van tenir el dia i va jugar un mal partit. Boris va avançar els quadribarrats de penal a la primera part, però a la segona, Muntada i Manel Sala van remuntar. El tècnic, Patxi Salinas, no estava gaire content amb els jugadors que van sortir a la segona part i que, en teoria, tenien més rodatge.
Ho vols veure abans que ningú?
esports
El Sant Andreu perd contra el Manlleu (2-1)
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist