El Barça fa un pas més per aconseguir la regla de l’1×1 al mercat de fitxatges. Aquest dimarts, el club signarà un acord amb un patrocinador amb qui el Barça ja treballa que els permetrà recuperar 40 dels 100 milions l’impagament de Libero. Això significa un 10 % del total de Barça Vision. Segons el programa de la SER ‘Què t’hi jugues’, el Barça rebria aquest pagament de manera immediata.

Qui està darrere d’aquest acord?

El Barça ha arribat a un acord amb un patrocinador ja conegut, però no ha transcendit quin és. El que si que és clar és que els 60 milions restants se’ls repartiran entre tres marques rere aquest acord: Nike, “sponsor” tècnic actual del Barça; Spotify, patrocinador oficial, i Armarak, empresa encarregada de servir el càtering del futur Spotify Camp Nou. Tot i que l’acord se signarà aquest dimarts, l’anunci oficial serà aquest dimecres, amb la tornada dels jugadors i directius de la gira americana.

El missatge de Nico Williams que ressona a Can Barça: “Tinc ganes de començar la temporada”
El jugador de l’Athletic Club de Bilbao ha avançat una setmana el seu retorn als entrenaments i ha estat protagonista d’un vídeo a les xarxes socials del club basc

Més a prop de l’1×1

Amb aquest acord, el Barça ingressarà immediatament els 40 milions d’euros de deute de Libero, fet que els permetria apropar-se a la regla de l’1×1 abans de finalitzar el mercat d’estiu. Tot i això, la xifra total de l’impagament és de 100 milions, per tant, els tres patrocinadors es repartiran els 60 milions restants per assolir la xifra. Aquest ingrés podria arribar també en els propers dies i fins i tot es podria ingressar abans d’acabar la finestra de fitxatges.