Aquest és un dels carrers més comercials del barri del Coll. Per conèixer la realitat de l'activitat a les botigues del barri s'ha elaborat un estudi amb un cens dels locals, una enquesta d'hàbits de compra i una relació de dades de tots els comerços. A partir d'aquesta informació es proposen millores per fomentar el comerç de proximitat. Aquestes galeries havien estat el nucli comercial del barri, ara només queda la polleria de la Marcela que està a punt de jubilar-se. L'activitat comercial del Coll s'ha anat adaptant als nous temps, s'han instal·lat al voltant de 95 comerços. A través del projecte 'Treball als barris' de Barcelona Activa amb la col·laboració del Districte de Gràcia s'ha analitzat el model comercial del barri. Durant sis mesos la Rosa s'ha encarregat de fer un treball de camp per analitzar la situació de les botigues. La manca d'especialització dels comerços es compensa amb una oferta de multiservei que s'adapta a les necessitats del barri. La complicada orografia i la dispersió de les botigues pel territori no han propiciat la relació entre el comerç. Ara amb l'estudi s'ha posat sobre la taula la possibilitat d'associar-se i de crear una pàgina web. Més varietat de productes, qualitat i ampliació d'horaris són les demandes extretes de l'enquesta d'hàbits de compra, els resultats es retornaran als comerciants perquè puguin usar la informació i així potenciar el comerç de proximitat. En aquests mesos s'han gestat tres negocis nous que estan elaborant el projecte de viabilitat a Barcelona Activa.