Va néixer com un saló petit i per omplir el buit del Bread and Butter. Amb tres edicions a l'esquena, al The Brandery totes les xifres li van a favor. Ha doblat el nombre de marques, té més presència internacional i ha anat ampliant superfície. Pels seus creadors, però, no n'hi ha prou. PERE CAMPRUBÍ, director de The Brandery "No hi ha res consolidat, s'ha de seguir treballant perquè hi hagi més marques sobretot estrangeres." Aquest any més de la meitat de les marques són estrangeres. Una dada que ajuda a consolidar The Brandery com un dels aparadors de moda urbana més importants del sud d'Europa. Per això cada vegada hi ha més compradors de fora de Catalunya. "He venido de portugal, tengo una tienda de ropa en Lisboa. Vengo a ver si hay algo guapíssimo." Les marques catalanes líders dels sector també confien en el saló. Elles repeteixen d'altres anys, però també n'hi ha d'internacionals que s'estrenen per primera vegada. XAVIER BERNEDA, Munich "Aquesta bamba és la que feia servir el meu avi per jugar a tennis." IRENE SANTIAGO, Le Cop Sportif "Nosaltres ens hem basat en antics catàlegs de roba d'esport per crear les peces de carrer d'ara." Sembla que les noves tendències miren més cap al passat que cap al futur.