Els 47.000 participants que s'esperen tindran, aquest any, més facilitats que mai per accedir al Congrés. Preus assequibles dels bitllets d'avió, gràcies a convenis amb Spanair i Star Aliance, convenis amb hotels de la ciutat o, fins i tot, descomptes del 70% a l'entrada. JOHN HOFFMAN, director del Mobile World Congress "Pensem que hem de fer cada any un congrés més atractiu. I aquest any l'economia pateix una situació difícil, per tant, tots aquests incentius són positius". Al 2009 la fira va suposar per Barcelona un impacte econòmic de 220 milions d'euros, una facturació que esperen superar. El Congrés més important de la indústria de telefonia mòbil començarà el 15 de febrer i durarà 4 dies. Ja hi ha 1.300 expositors confirmats amb delegacions de 90 països, un augment del 4% respecte l'edició anterior. El Mobile World Congress tindrà a més ponents com la Reina Rania de Jordania o els directors de Google i Spotify. Aprofitant la presentació se'ls ha preguntat també pel futur de la fira. Encara no se sap si renovaran, però la intenció és estar presents durant forces anys més a Barcelona. JOHN HOFFMAN, director del Mobile World Congress "Al 2022 crec que hi ha alguna cosa en marxa... no? per tant, potser ens hauríem de quedar aquí fins a aquesta data..."