Foto: KKH Group

Ha sortit a la venda el pis més car de Barcelona i considerat un dels més cars de la història de la ciutat. Es tracta d’un àtic del passeig de Gràcia que ha sortit al mercat per un preu estratosfèric: 40 milions d’euros. La promotora KKH ha culminat la transformació de l’antiga torre Deutsche Bank, al complex residencial de luxe Mandarin Oriental Residences Barcelona. El projecte ha estat dissenyat per l’arquitecte Carles Ferrater i, allà, on abans hi havia oficines, s’hi han construït un total de 34 habitatges.

La joia de la corona és un dúplex de la planta 20, de 650 metres quadrats i distribuïts en quatre habitacions. En total, l’immoble supera els 60.000 euros per metre quadrat. El propietari de KKH, la promotora dels pisos, diu que per a aquest immoble “escolta únicament ofertes a partir dels 40 milions”. Assegura que ja ha rebut diverses ofertes.

Foto: KKH Group

20 plantes amb pisos de luxe

Cadascuna de les 20 plantes de la torre d’habitatges de luxe té 500 m². S’han construït pisos d’entre una i quatre habitacions, amb superfícies que oscil·len entre els 120 i els 580 m². Ja s’han venut la meitat dels pisos, a preus que oscil·len entre els 30.000 i els 45.000 euros el m². En el cas d’aquest àtic de luxe, el preu ronda els 60.000 € per metre quadrat.

Aquest mes de juliol començaran a entregar-se les claus, amb la previsió que els primers propietaris ja s’instal·lin al setembre.

Gimnàs, “spa”, piscina amb jardí i biblioteca

L’edifici disposa d’un miler de metres quadrats destinats a serveis comunitaris com un gimnàs, un “spa”, una piscina amb jardí i una biblioteca. A més, els propietaris d’aquests pisos disposaran de “serveis prèmium”, propis d’un hotel de màxima categoria, que proporcionarà el Mandarin Oriental.

Foto: KKH Group

De seu bancària a complex de luxe

El fons inversor KKH Property Investors va comprar l’edifici Deutsche Bank de Barcelona per 90 milions d’euros l’any 2014. En un principi, la idea era instal·lar-hi un hotel de gran luxe i una botiga, però la moratòria de llicències d’allotjaments turístics, decretada a tota la ciutat, el va fer desistir de la idea. Finalment, van apostar per edificar els habitatges més exclusius de la ciutat, amb unes vistes “úniques” i que ofereixin als propietaris els mateixos serveis que si visquessin en un hotel.

En aquesta transformació, l’empresa hi ha invertit un total de 160 milions d’euros.

Foto: KKH Group