marca krispy kreme

L’empresa nord-americana Krispy Kreme ha anunciat que obrirà diverses botigues arreu de l’estat a partir del 2025. La cadena de venda de dònuts, fundada a Carolina del Nord el 1937, té previst dur a terme un pla d’expansió de la companyia amb un primer punt de venda a Madrid, que s’anirà estenent a d’altres ciutats com Barcelona, València i Màlaga.

Le especialitats de Krispy Kreme es comercialitzaran gràcies a una aliança amb la firma espanyola Glaseadas Originales i l’objectiu és obrir 500 punts de venda durant els propers 5 anys. La marca, que té com a producte estrella l’Original Glazed, ha tingut molt d’èxit a països com Turquia, Xile, Suïssa i França, on s’ha introduït darrerament.

Botigues en format de franquícia

Krispy Kreme és la principal competència de Dunkin‘ Donuts, que ja té sis establiments oberts a Barcelona. Té previst aterrar a la ciutat a través de botigues franquiciades en espais molt concorreguts, com centres comercials o grans avingudes. La companyia disposa de 14.000 punts de venda arreu del món, repartits en 35 països, i encara està lluny dels 18.000 que té Dunkin’.