The Brandery ha estat el nou saló de moda urbana que ha substituït el Bread & Butter alemany. Un saló fet a Barcelona que en la primera edició s'ha finançat gràcies a l'Ajuntament i que l'any que ve també comptarà amb finançament públic. Projectes com aquest, que impulsen l'activitat econòmica a la ciutat i la situen en el mapa, són els que vol impulsar el fons de competitivitat. MIQUEL VALLS, president de la Cambra de Comerç de Barcelona "Tenim i tindrem una estreta col·laboració amb la defensa de l'interès de tots que és que Barcelona sigui una ciutat capdavantera a nivell mundial". També es beneficiaran d'aquest fons tres iniciatives més. Un projecte consolidat, el ja conegudissim Sónar, que afronta un procés d'expansió, el saló dels emprenedors Bizbarcelona, i la candidatura de la ciutat a ser la capital de la telefonia mòbil. L'aportació econòmica, de 4 milions d'euros, la fa integrament l'Administració. JOAN GASPART, president de Turisme de Barcelona "L'aeroport, el port, les autopistes, no és correcte que institucions que és beneficien tremendament de l'esforç que es fa en aquesta ciutat per promoció no participin d'una forma directíssima". L'objectiu d'aquest fons és que aquests projectes siguin sostenibles per ells mateixos i que els diners es reinverteixen. Quan es generin recursos excedents aquests projectes hauran d'aportar un 20% d'aquests beneficis al fons.

Comparteix a: