El mirador de Maria Aurèlia Capmany de l’Ajuntament de Barcelona es podrà visitar gratis per les Festes de Santa Eulàlia 2024. Serà dissabte, 10 de febrer, quan els ciutadans podran pujar a la part elevada de l’Edifici Novíssim, a la plaça de Sant Miquel, per gaudir d’unes vistes panoràmiques de la silueta de Barcelona.
La visita s’emmarca en el període de portes obertes per Santa Eulàlia 2024. A banda de visitar el mirador, els interessats podran gaudir de les diverses estances del consistori, que farà una jornada de portes obertes de 10 a 20 h.
Què fer per visitar-lo?
Les visites al mirador amb unes vistes panoràmiques excepcionals de 360º de la ciutat es faran de 10 a 20 h. Per gaudir-ne d’aquesta imatge única de Barcelona, els ciutadans s’hauran de dirigir al vestíbul de l’Edifici Novíssim de la plaça de Sant Miquel. L’entrada és gratuïta i l’aforament, limitat. Es regularà l’accés des del vestíbul.
Va ser l’any 2017 quan, per primer cop, es va obrir aquest espai als ciutadans, coincidint també per la festa major d’hivern.