El Chevrolet de quatre cilindres i 16 cavalls és l'autobús més vell de tots els que han participat al ral·li d'avui. Pertany a la companyia Sagalés i va ser construit als anys 20. FRANCESC SAGALÉS, propietari d'autobusos Sagalés "Aquests cotxes van vindre sobretot previ a l'exposició del 29 i els van comprar els meus avis o besavis per preparar-se per a l'exposició". A través d'aquests exemplars tothom qui s'ha acostat a la plaça d'Espanya ha pogut fer un repàs a la història del transport públic dels últims cent anys. ASSUMPTA ESCARP, persidenta de TMB "El que pretenem és ensenyar aquest material mòbil que és difícil si no de poder veure perquè estan en els diferents magatzems de les diferents empreses. Perquè ensenyant la història, ensenyant el material doncs també volem potenciar l'ús del transport públic del futur" Tot i que també n'hi ha que pertanyen a col·leccions particulars, la majoria són vehicles que han aportat les companyies del sector. TXELL CANELA "Aquest Chausson de TMB és un dels primers autobusos a fer una ruta interurbana dels que s'han pogut veure avui aquí a l'avinguda de Maria Cristina. És dels anys 60 i avui circularà precisament, com a molt, a 60 quilòmetres per hora." Abans de començar el ral·li la comitiva ha escalfat motors en direcció a la Plaça de Catalunya, punt de sortida cap a Caldes de Montbui. Per endavant queda un recorregut de prop de 40 quilòmetres que faran en més de dues hores i amb l'esperança que tots hi arribaran.