Aquesta imatge és cada cop menys habitual. Es tracta d'una projecció en trenta-cinc mil·límetres, el format més utilitzat en cinema. La pel·lícula la conformen milers de fotogrames que, passats a una velocitat de 24 fotos per segon, donen l'aparença de moviment. Darrerament la indústria està substituint aquesta tècnica pel sistema digital. Només cal un DCP, o paquet de cinema digital, un aparell semblant a un disc dur i un projector. Un dels cinemes que es troba en aquest procés de reconversió és el Verdi Park. RICARD ALMAZÁN, cap de programació dels cinemes Verdi "Ens trobem en un moment de canvi, de canvi perquè totes les sales canviaran en pocs dies o poques setmanes de tota la vida de la imatge tradicional del 35 mm a passar a la imatge digital, a la imatge digital de l'alta definició en 2K al cine". La digitalització total del cinema ja és una realitat en altres països europeus, com ara Noruega o Anglaterra i arriba a les nostres sales amb un gran nombre d'avantatges. RICARD ALMAZÁN, cap de programació dels cinemes Verdi "Els avantatges del digital són els següents: abans teniem problemes amb el que he dit abans, amb els subtítols, ara ja no tindrem aquest problema dels subtítols. Abans teníem problemes amb la tremolor de les pel·lícules, ara ja no hi haurà aquest problema. No hi ha tampoc obturació. I el que és més important, no hi ha brutícia, les pel·lícules no s'embruten. Tota aquesta cosa ja haurà passat". Que estiguin tranquils, però, els nostàlgics, ja que moltes sales mantindran els dos tipus de reproducció, i sempre els quedarà París...