JORDI MILAN, director de La Cubana "Ha estat un any fantàstic gràcies al públic, perquè realment és el que ens ha donat suport i és el que ha fet que hi estiguéssim un any. I al final hem fet una mica la celebració, els últims tres dimecres hem fet coses perquè el públic vingués: hem venut 65 entrades a un euro els dimecres, vam fer una cosa per Sant Valentí i avui que és l'últim dia hem pensat que rifarem entre tot el públic que ha assistit a l'espectacle avui tota una sèrie de vestits i perruques que formen part de la funció. Com que nosaltres ho guardem tot, que som una mica 'basureros', doncs hem pensat que era una manera de treure'ns ho de sobre i, a la vegada, que el públic ho pogués tenir, el que li feia gràcia."

L’espectacle ha sigut un gran èxit des de l’estrena, el 16 de març de l’any passat, i ha superat les expectatives de la companyia. Amb 250.000 espectadors i un total de 357 funcions, la funció ha omplert el Teatre Tívoli al 70% a diari.

‘Campanades de boda’ ha dit adéu a la ciutat comtal amb una funció especial de comiat en què hi ha hagut diferents sorpreses per al públic i s’ha celebrat un sorteig de diferents articles que es feien servir a les actuacions, com el vestuari i l’atrezzo.

Després d’aquest últim xou, La Cubana descansarà un mes i reprendrà l’activitat el setembre d’aquest any, començant per Saragossa i seguint per Còrdova, Màlaga, Sevilla, Pamplona, Bilbao i Madrid. La gira per Espanya durarà fins a gener de 2014.