Destacar en el món de les aplicacions és cada vegada més difícil. El mercat no para de créixer i cal tenir visibilitat per guanyar seguidors. L’objectiu de la guia ASO és ajudar les empreses del sector a posicionar-se a Google Play Store i a Apple App Store. Hi ha múltiples factors que cal tenir en compte, però n’hi ha alguns de destacats: desenvolupar un bon projecte amb un objectiu clar, definir un model de negoci des del minut zero i sobretot dissenyar una bona estratègia de comunicació i de captació d’usuaris. Només així és possible guanyar terreny en un mercat en què diàriament es pugen 3.000 aplicacions i se’n descarreguen 300.000 cada minut. La guia s’ha presentat aquest dimarts al Mobile World Centre, amb experts d’empreses com l’agència d’app de màrqueting PickASO o Infojobs. A més, també s’han donat a conèixer algunes dades rellevants de l’estudi Mobile 2017, elaborat per IAB Spain i que per primera vegada s’ha presentat a Barcelona. Entre les més destacades, el creixement exponencial de les compres a través del mòbil: un 77 % dels enquestats diuen que l’han fet servir alguna vegada per comprar productes o serveis.
el més vist
Un estel lluminós gegant de 20 puntes substituirà el pessebre de la plaça de Sant Jaume
Manuel Camino ven les accions del Sant Andreu a Taito Suzuki
Detenen el propietari del concessionari Harley-Davidson de Calvet per estafa
La restauració de l’Església de Sant Sever revela que és el temple més ben conservat del barroc
La tercera fase del calaix de Sants afectarà 158 habitatges, més dels previstos fa 20 anys
el més vist
Un estel lluminós gegant de 20 puntes substituirà el pessebre de la plaça de Sant Jaume
Manuel Camino ven les accions del Sant Andreu a Taito Suzuki
Detenen el propietari del concessionari Harley-Davidson de Calvet per estafa
La restauració de l’Església de Sant Sever revela que és el temple més ben conservat del barroc
La tercera fase del calaix de Sants afectarà 158 habitatges, més dels previstos fa 20 anys