Tot i això, l’alcalde, Xavier Trias, va animar la ciutadania, via Twitter, a fer servir el @barcelona_010 per informar de “desperfectes o afectacions sobre la via pública”. La crida ha obtingut resposta. L’usuari @Dani_Hesp, per exemple, demana que s’arregli el desnivell que queda entre les tapes del clavegueram i el paviment. També les entitats han pres bona nota del servei i l’Associació Catalana Pro Persones Sordcegues alerta l’Ajuntament, mitjançat una fotografia, que hi ha una parada que no es veu bé des de l’altra banda del carrer.

El servei recull tota mena de suggeriments, avisos i queixes. I, des del @barcelona_010, s’envien enllaços amb recomanacions de com resoldre o actuar, segons cada casa. Per exemple, què cal fer si s’observen mosquits tigre o si se’n sospita la presència.  En altres casos, s’adreça l’usuari al departament oportú mitjançant l’aplicació mòbil Bústia Ciutadana o al Telèfon del civisme, com li va passar a @mgalvezr, que en un twit il·lustra la caiguda de branques a la via pública.