Ja fa dos mesos que les quatre clíniques Dental Line de Barcelona van abaixar la persiana i deixar més de 40 dentistes al carrer, a qui feia mesos que no pagaven. Però sobretot van deixar penjats centenars de pacients. Els afectats volen que Dental Line els compensi per haver-los deixat sense tractament quan ja l'havien pagat per avançat o bé s'havien compromès amb un crèdit amb les facilitats que donava la mateixa empresa. Ara, el departament jurídic del Col·legi Oficial d'Odontòlegs ha recollit les demandes de 240 pacients i ha presentat una querella criminal contra Dental Line per estafa. Pero tambe per vulneracio del dret a la intimitat ja que cap pacient ha pogut recuperar el seu historial, que conté les dades mèdiques de cadascú. JOSEP LLUIS NAVARRO, president del Col·legi Oficial d'Odontólegs "L'historial clínic està sotmès a controls exhaustius de l'Administració i ara estan col·locats a un lloc que ves a saber el que passarà per això els reclamem. La major part dels pacients que estaven a mitges han anat a un altre centre per a solventar el seu problema i han tornat a pagar, és clar, i els qui no poden, demanen que se'ls retornin els seus diners per poder continuar." El col·legi està intentant també pactar amb les financeres per aconseguir la suspensió del préstec que van donar als pacients ja que considera que el crèdit està lligat a un servei que no han rebut.

Els clients consideren que els responsables de Dental Line els han perjudicat, tant des del punt de vista econòmic com sanitari. Per això, volen que els compensin per haver-se quedat sense tractament quan, en molts casos, ja l’havien pagat. El departament jurídic del Col·legi Oficial d’Odontòlegs ha recollit les demandes de 240 pacients i ha presentat una querella contra l’empresa.

Les quatre clíniques de Dental Line que hi havia a Barcelona van tancar fa dos mesos.