Aconseguir captar l'atenció d'un periodista no és cosa fàcil. Ho saben molt bé els petits i mitjans empresaris que dia a dia lluiten per fer-se un espai a les pàgines dels diaris o als informatius de ràdio i televisió. Contractar els serveis d'un gabinet de comunicació té un cost sovint inassumible. La plataforma en línia Easypress.es vol ser-ne l'alternativa "low cost". HÉCTOR BENEDITO, soci fundador i cap de Màrqueting d'Easypress.es "Per un preu ridícul, un preu de sortida de 99 euros, un empresari es pot posar en contacte directe amb un periodista i d'aquesta manera mostrar-li i el seu negoci. Ens consta que hi ha clients que han enviat una nota de premsa i en 20 minuts tenen una trucada d'un mitjà important, ja sigui televisió nacional, que volen aprofundir sobre la nota de premsa que els ha arribat." Easypress dóna un servei puntual a aquelles empreses que no generen prou informació com per tenir un gabinet permanent. L'empresari pot decidir si redacta o encarrega la redacció de la nota. AURELI VÁZQUEZ, soci fundador d'Easypress.es "Nosaltres intentem fer entendre al client que apareixer a la premsa és el resultat de moltes coses, però una n'és tenir un titular interessant." A través d'Easypress.es Joan Ramon Molero, responsable de promoció de l'Escola Universitària Salesiana de Sarrià, va aconseguir que el projecte d'uns estudiants que van fabricar uns robots amb peces de LEGO tingués un espai al programa 'Connexió Barcelona', de BTV. JOAN RAMON MOLERO, responsable de Comunicació de l'EUSS "Abans el teu correu arribava a un mitjà de comunicació i no el coneixia ningú i tú t'havies d'anar actualitzant la base de dades. I ara no t'has de preocupar perquè ells tenen la base de dades actualitzada i al dia, saben a qui contactar." Qui també ha contractat els serveis de la plataforma és Josep Alberti. Un jove emprenedor que fa dos anys va crear grera.net, una xarxa social que posa en contacte empresaris per fer negocis. Amb 3400 empreses associades, de seguida va entendre que per fer un salt endavant calia aparèixer als mitjans de comunicació JOSEP ALBERTI, creador de grera.net "la prova és que vam enviar la nota i l'endemà sortiem contractem easypress i l'endemà sortíem a La Vanguardia i l'Expansion, per tant, efectivitat màxima." Easypress.es també vol ser una eina per al periodista, que pot utilitzar la plataforma com un canal directe de comunicació amb el més novedós del món empresarial.

Els creadors d’easypress.es vénen del món del periodisme i, per tant, són conscients del gran nombre de correus electrònics que diàriament arriben a un mitjà de comunicació. Aconseguir despertar la curiositat del periodista amb un bon titular és el repte que ells persegueixen quan redacten les notes de premsa per anunciar les novetats de les empreses que utilitzen els serveis d’easypress.es.

Una plataforma en línia que permet a les empreses de mida petita, i també als emprenedors, donar a conèixer el seu producte sense haver de contractar un gabinet de premsa. “L’empresari treu tot allò que no necessita. En cas de no tenir una estratègia de comunicació a llarg termini sinó una necessitat puntual d’informar, nosaltres li oferim el contacte amb el periodista”, diu Héctor Benedito, un dels socis fundadors de la plataforma.

Easypress.es també vol ser una eina útil per als periodistes. De fet, els professionals es poden donar d’alta i omplint un senzill qüestionari i rebre només aquelles novetats empresarials que li siguin interessants.