En un comunicat escuet, de només dos paràgrafs, el Banc Sabadell assegura que “es van complir tots els protocols necessaris” en la contractació dels proveïdors i que en les últimes hores s’ha assegurat que “han estat els correctes”. Per això considera que “s’ha procedit correctament” i que hi havia “desconeixement de la situació fins una vegada conclòs el torneig”.
L’entitat demana “disculpes a totes les persones que s’hagin pogut sentir ofeses” i assegura que l’organització del torneig “proporciona els mitjans necessaris per a l’acompliment de la seva funció en les millors condicions” durant les jornades que dura la competició.
“Ens veien tremolar de fred”
El comunicat del Banc Sabadell arriba dos dies després que una de les hostesses denunciés que van haver de treballar amb minifaldilla i màniga curta tot i el fred que feia durant el torneig. “Vam haver de lluitar per unes mitges i l’únic que vam aconseguir va ser una jaqueta negra, però al client final no li agradava gens”. Amb aquesta afirmació va assenyalar l’empresa patrocinadora -Schweppes-, que l’havia contractada per fer publicitat a peu de pista, però també els organitzadors del torneig.
Schweppes ja va respondre amb un comunicat l’endemà mateix que es fessin públics els fets, i un dia més tard ho ha fet l’entitat bancària. La denúncia de l’hostessa ha desencadenat les crítiques d’altres treballadors i també les del Grup Municipal de la CUP, que ha demanat sancions per als organitzadors del trofeu.