Segons Aena, avui hi havia programats 29 vols entre Espanya i Turquia. Des de Barcelona se n'han cancel·lat tres d'anada i tres més de tornada de l'Aeroport Internacional d'Atatürk, a Istanbul. Tots els passatgers han fet hores de cua per buscar una alternativa als seus viatges. BERNAT SÁNCHEZ "De cua portem tres hores, gairebé quatre ja, i la sensació -ja ho has vist- hi ha un fotimer de cua i només hi ha dues persones atenent, em sembla molt trist que una companyia tan gran com Turkish no posi més mitjans per solucionar el problema." JOSEP BLANCH "Jo puc entendre les circumstàncies en les quals ha passat, entenc que Turkish Airlines no té cap culpa de res, però sí que és cert que en aquestes circumstàncies la plantilla hauria de ser reforçada d'urgència per poder atendre a tota la gent que ha quedat afectada pels tots els vols de Turkish Airlines des de Barcelona." Molts d'aquests viatgers només volen cap a Istanbul per fer-hi escala i les cancel·lacions els han fet perdre connexions amb altres vols. ABDREA ARGILÉS "El vuelo que teníamos detrás también lo perdemos por lo tanto estan intentando desviar un vuelo directamente a Johannesburgo sin pasar por Istanbul, haciendo escala en otro sitio, pero no nos dan hasta el lunes porque hay overbooking." Tot i que des del matí el trànsit aeri s'ha reestablert a Turquia i no es preveuen més cancel·lacions, alguns passatgers que tenen vols els pròxims dies han preferit apropar-se a l'aeroport per informar-se. NARDA REY "El día de mañana a las 6 de la mañana, nosotros pensábamos viajar a Istanbul como parte de una escala para viajar directamente de Istanbul a Bogotá, a Colombia. Queremos mirar si podemos llegar pero no estar dentro de Istanbul porqué realmente no nos interesa estar en un golpe de estado." Durant les hores d'espera, la companyia ha repartit menjar i beguda als viatgers.

Una de les queixes dels passatgers afectats per les cancel·lacions ha estat que només hi havia dues finestretes de Turkish Airlines operatives, fet que endarreria encara més el procés de reclamació i reubicació dels passatgers. “Jo puc entendre les circumstàncies en les quals ha passat, entenc que Turkish Airlines no té culpa de res, però sí que és cert que en aquestes circumstàncies la plantilla hauria de ser reforçada d’urgència“, ha dit Josep Blanch, un dels passatgers del vol 1854, previst a les 11.35 h i cancel·lat per l’intent de cop d’estat a Turquia que ha ocupat de matinada l’Aeroport Internacional Atatürk.

El mateix dissabte al matí, el trànsit aeri turc ha estat reestablert i els avions han pogut operar a partir de llavors amb normalitat. Així doncs, no hi ha hagut més cancel·lacions, a banda de les tres que anaven de Barcelona a Istanbul i les tres que en venien.