Des de la seva inauguració el juny, la nova terminal concentrava el 30% de les operacions del Prat. Ara, amb el trasllat de les 17 companyies de l'aliança Oneworld, la T1 és ja la seu definitiva del 70% del trànsit aeri. El trasllat s'ha fet sense incidències: ni retards, ni maletes perdudes. I en el cas del pont aeri, amb una bona notícia per als usuaris: el temps del trajecte s'escurça. CONCEPCIÓN VINAGRE, responsable del Pont Aeri "No hay recorrido por pista. Es salir de la pista y enganchar. Ahí ya ahorramos un tiempo de entre 10 y 20 minutos, dependiendo de la situación en que se encontrase anteriormente." Al final de la jornada, 6.000 persones hauran estrenat les instal·lacions del dic nord, on s'ha ubicat el pont aeri. CARLOS LATRE "He anat a la C i he dit 'deu ser festa, no hi ha ningú'. I de seguida m'han informat, he agafat el nou vial per l'interior, de meravella, molt ben indicat." GINÉS RAMÍREZ "Sí, el comandante ha avisado al salir de Madrid que veníamos a la terminal nueva." Una altra de les aerolínies que avui ha desembarcat a la T1 és Vueling. Després de la fusió amb Clickair, la companyia es converteix en la principal usuària de la terminal, en concentrar una quarta part dels vols que s'hi operen. Els trasllats a la T1 culminaran el 25 d'octubre, quan s'hi mudaran les companyies de l'aliança Sky Team. L'anècdota del dia, però, s'ha viscut a la T2. Una dona ha donat a llum una nena, mentre esperava l'arribada de la seva mare.