(ACN) El tall de l’R3 per les obres de desdoblament de la via ha començat aquest dijous, 12 d’octubre, marcat per una incidència que ha obligat a interrompre la circulació entre Montcada Bifurcació i Montcada Ripollet. El portaveu de Renfe, Antoni Carmona, ha explicat que la incidència els ha obligat a reaccionar ràpid per reprogramar el servei i “garantir la mobilitat”.
La incidència ha estat per manca d’alimentació elèctrica. Durant les tres hores que ha durat el tall elèctric entre les dues estacions, els autobusos que acabaven a Mollet s’han perllongat fins a Fabra i Puig. Amb tot, Carmona ha defensat que el servei s’està comportant “amb normalitat” i ha explicat que el fet que les obres hagin començat en dies festius, amb menys volum de viatgers, els permetrà “ajustar” el pla dissenyat.
Aquesta, però, no ha estat l’única incidència del dia a Rodalies. N’hi ha hagut una altra, a primera hora, atribuïda al robatori de cable a la subestació elèctrica de la Torrassa que ha provocat que la circulació de trens a l’àrea de Barcelona hagi quedat restringida durant una hora i 40 minuts.
Usuaris denuncien “poca informació”
La Jana, l’Abril i la Laia són tres amigues que volien aprofitar el pont del Pilar per anar a passar uns dies a Ribes de Freser. El seu periple des de Barcelona s’ha vist afectat per les incidències i tot i que la seva previsió era ser a Ribes a les 11 hores, probablement no hi arribaran fins a les 16 hores. “Ens pensàvem que seria molt més fàcil, que hi hauria moltes més indicacions, però hi havia poca informació”, ha lamentat la Jana. D’altra banda, en Paco considera que “si hi ha incidències d’aquest tipus han de preveure que hi hagi un tren extra per quan arribi l’autobús”.