Aquí comença el recorregut del bus 113. Només n'hi ha un i és el bus que arriba a la zona més alta de Pedralbes, la qual cosa el fa imprescindible per als treballadors de la zona i per als veïns del barri de la Mercè. Malgrat tot, el recorregut d'aquesta línia no cobreix totes les zones i les reclamacions d'ampliar el nombre de parades xoquen amb els interessos dels actuals usuaris que esperen fins a mitja hora abans que arribi el bus. Hi pugem? I una vegada a dalt, si és hora punta, dificultats per trobar lloc. Són dos quarts de vuit del matí i per aquests usuaris agafar el 113 és l'única opció per arribar al destí. Però arribar a la feina, a l'escola o a casa no sempre és fàcil. Tot i que la freqüència de pas del bus és de 33 minuts, segons els usuaris, moltes vegades és més llarga. I totes aquestes reivindicacions s'uneixen a les de les escoles d'educació especial Paideia i Moragas. A les pujades i baixades del carrer, ara en obres, cal sumar-hi les dificultats de mobilitat d'alguns alumnes, i això fa que considerin necessària una nova parada. D'aquesta manera s'agilitzaria l'entrada i la sortida de l'escola i es donaria més independència als estudiants d'aquests centres. JOSEP MARIA MATINERO, president de la Fundació Paideia "Han de viure el desplaçament per la ciutat. El bus aquest ens acosta a la Diagonal i a altres parades d'autobusos que els permet a ells tenir una visió més àmplia". Però aquí entren en joc les pors dels veïns de la Mercè. Es tracta d'un petit barri per sobre de la ronda de Dalt on només arriba aquest bus. Temen que si se'n varia el recorregut empitjori el servei. De moment, no hi ha res decidit. TMB encara està estudiant diverses opcions de canvi de ruta i començaran a fer proves aquesta tardor.