Engeguem el cotxe elèctric i de seguida en notem la diferència: no fa gens de soroll. El Think City és el primer i, per ara, únic vehicle elèctric que es comercialitza a tot l'Estat. Pot arribar a una velocitat màxima de 110 quilòmetres hora i un cop carregat pot fer un recorregut de 180 quilòmetres de mitjana. Per tenir-lo carregat faran falta unes 10 hores de connexió a la xarxa elèctrica. La conducció és convencional i l'equipament interior totalment estàndard. El preu, però, pot arribar a triplicar el d'un vehicle de benzina de mida similar. Tot i això, els avantatges es veuen a llarg termini. CARLOS IBARLUCEA, responsable de l'Àrea Sostenible de Suzuka Zero "Manteniment zero: no hi ha filtres, ni olis. El consum d'electricitat a casa té un cost cinc vegades inferior a un vehicle convencional". No obstant, el preu els fa poc competitius i, de fet, a Espanya en circulen només 15 unitats. La majoria, adquirides per grans empreses elèctriques, per la bona imatge que ofereixen. Ben al contrari del que passa amb els cotxes, les motos elèctriques sí que es fan un lloc al mercat, amb preus més competitius. ROGER LAYOLA "S'ha de provar. És agafar una moto d'aquestes i al·lucinar. L'acceleració, la suavitat, el silenci. Jo crec que tot són avantatges." L'assignatura pendent segueixen sent els punts de càrrega. A Barcelona ciutat n'hi ha només 38 de públics, a més dels que poden oferir els hotels o aparcaments privats.