El servei del Bicing per l’aplicació mòbil Smou ha caigut a causa d’una incidència tècnica. Des del vespre de dissabte i durant gairebé 20 hores, fins a aquest diumenge a la tarda, els usuaris no han pogut agafar cap bicicleta amb el seu telèfon. La incidència tècnica només ha afectat la petició de vehicles per l’app i, per tant, s’ha pogut continuar retirant bicicletes amb la targeta.

Si bé els usuaris que han volgut accedir al servei per l’app no han pogut agafar bicicletes, tots han pogut aparcar-les sense cap problema.

Queixes dels usuaris a les xarxes socials

No s’ha pogut establir una connexió amb el servidor. Comprovi que tingui connexió a Internet i, si el problema persisteix, posi’s en contacte amb el suport tècnic”. Aquest és un dels primers missatges que els ha sortit als usuaris que han intentat llegir el codi QR amb el mòbil, sense èxit, aquest dissabte i diumenge. “La bicicleta té algun problema. Intenta escanejar una altra bicicleta” és un altre dels textos emesos per l’app.

Alguns barcelonins s’han queixat a les xarxes socials de la incidència en el sistema.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a