El pont de Santander s’ha tallat totalment al trànsit i, aquest dilluns, primer dia feiner amb la interrupció, és quan més se n’han notat els efectes. Els camioners i transportistes que diàriament passen pel pont per anar a treballar s’han vist obligats allargar el recorregut per arribar a les indústries i molts conductors reconeixien que els ha sorprès el tall, tot i la senyalització que hi ha.

Sense col·lapse, però amb més trànsit

Malgrat que no hi ha hagut problemes destacables de trànsit, el president de l’Associació de Veïns Via Trajana, Rafa Vega, assegura que sí que ha notat que han augmentat els vehicles que passen pel barri per fer drecera. A més a més, Vega s’ha mostrat crític amb la senyalització vertical que hi ha col·locat l’Ajuntament, ja que considera que no és clara i passa desapercebuda per molts conductors.

Desviament a la rambla de Prim

El consistori recomana en diversos cartells que els vehicles que circulin en sentit Besòs es desviïn a la rambla de Prim per poder travessar les vies del tren des de la rambla de Guipúscoa. A la pràctica, però, molts conductors segueixen fins a l’entrada del pont de Santander i llavors han de fer una volta molt més gran per dirigir-se a Badalona o Sant Adrià de Besòs.

En sentit contrari, en sentit Llobregat, la desviació s’ha de fer al carrer de Balmes de Sant Adrià de Besòs per poder agafar la rambla de Guipúscoa, tot i que, en aquest cas, en direcció al centre de Barcelona.