pastisseria escribà retira campanya orella Trump

La pastisseria Escribà ha retirat la polèmica campanya que va publicar el 15 de juliol per promocionar el seu nou producte, orelles de xocolata blanca, que buscava treure suc de la notícia del tiroteig contra Donald Trump, en un míting a Pensilvània. “Retiro l’anunci, però no l’orella, és humor“, ha sentenciat el pastisser Christian Escribà a RAC1.

Un cop publicat l’anunci, les xarxes socials es van omplir de comentaris que condemnaven l’anunci i remarcaven la gravetat d’un atemptat. Vistes les reaccions, Escribà ha fet marxa enrere: “He vist que la broma no agradava i no vull molestar”.

La campanya s’ha retirat, però el producte continua a la venda. Escribà ha defensat que aquests motlles ja els tenien d’altres projectes i els van aprofitar. “La idea no era res més que enviar una broma als meus amics per WhatsApp”, ha comentat. També ha confessat que va pensar en la sang, però “ho trobava massa ‘gore’. No calia“. El pastisser ha fet diverses vegades bromes sobre situacions que ell mateix ha viscut, com el robatori que hi va haver a la botiga.

Un vídeo en què simula el tret

En el polèmic vídeo, es pot veure com Escribà simula un tret a l’aire que impacta en l’orella d’una noia. Quan la jove fa el gest d’agafar-se l’orella, resulta que és de xocolata blanca i, per tant, comestible. En les imatges també es mostra el cartell “Servei de reparació d’orelles”, acompanyat del missatge: “Si tens problemes amb les orelles tenim la solució més dolça, orelles de xocolata”.