SORTIDA:

A l’avinguda de la Reina Maria Cristina, un lloc ampli sense cap problema per sortir perquè hi haurà tres sortides diferents i també calaixos segons els temps acreditats dels participants. Aquestes mesures permetran poder sortir a cadascú amb el ritme que vulgui, sense gaires aglomeracions.

RITME DE CREUER:

Després de passar per l’avinguda del Paral·lel, de baixada i on caldria no “animar-se” gaire, arribarem a la Gran Via de les Corts Catalanes, on podrem mantenir el ritme de cursa que ens interessi perquè seran més de dos quilòmetres de perfil similar fins arribar al passeig de Sant Joan. Compte, que aquí s’estreny una mica el pas i tindrem el carril bici al costat .

AVITUALLAMENT:

El primer avituallament estarà passat el quilòmetres cinc, a prop del Parc de la Ciutadella, i serà amb gots de cartró, una mesura mediambiental que cal tenir en compte, sobretot a l’hora de veure perquè no és fàcil. El millor de tot és que disposarem d’un segon avituallament en cursa al quilòmetre vuit.

SEGONA PART:

Potser serà una mica més lenta que la primera, però el ritme que havíem agafat el podrem mantenir quan enfilem pel passeig de Lluís Companys (fa una mica de pujada, això sí) i fins arribar al final de la ronda de Sant Pere. Després toca un tram favorable fins que tornem a topar-nos amb el Paral·lel.

FINAL:

Aquí cal haver dosificat durant la cursa perquè tindrem una mica més d’un quilòmetre de pujada, no gaire forta, però sí continuada. Si hem forçat més del compte, serà difícil aguantar el ritme. I el tram final, una altre cop a l’avinguda de la Reina Maria Cristina, no és gaire llarg, però sí serveix per fer un últim esforç final.

ASPECTES POSITIUS:

1. Recorregut ràpid
2. Diverses sortides i amplitud de carrers
3. Cursa barata (cinc euros)

ASPECTES NEGATIUS:

1. Cursa relativament massificada
2. Recorregut massa “conegut”