L’Espanyol ha presentat aquest dilluns de manera oficial el nou patrocinador de l’RCDE Stadium. La venda dels drets de denominació —”naming rights“— és a l’empresa nord-americana amb seu a Columbia Stage Front. L’acord amb aquesta empresa és per 5 anys i el club rebrà aproximadament un milió d’euros per temporada. Aquesta quantitat podria augmentar si l’Espanyol aconsegueix pujar a Primera Divisió. El camp de l’Espanyol ara passarà a anomenar-se Stage Front Stadium.

L’Espanyol considera l’acord com l’inici d’una nova era

La companyia nord-americana ja treballa amb la La Lliga a Mèxic i els Estats Units i és líder en la indústria de la venda d’entrades. L’objectiu és que Stage Front aporti els seus coneixements per millorar el servei de venda de bitllets —”ticketing”—, així com l’esperiència VIP a l’estadi, tant els dies de partit com de la resta d’actes que tinguin lloc al camp.

L’Espanyol considera molt beneficiós aquest acord en l’àmbit econòmic. De fet, es convertirà en el patrocinador d’un estadi més elevat de Segona Divisió i, si aconseguís l’ascens a Pirmera, estaria entre els millors, només superat pel del Barça i l’Atlètic de Madrid.