Jenni Hermoso
EFE/Rodrigo Jiménez

Luis Rubiales ja té resposta al vergonyós discurs que ha fet avui a l’assemblea extraordinària de la Federació Espanyola de Futbol. Fins a 53 jugadores han signat un comunicat en què renuncien a anar amb la selecció espanyola mentre es mantinguin els dirigents actuals. Poc després, la mateixa Jenni Hermoso també ha emès un comunicat a títol personal valorant la situació i defensant-se.

Jenni Hermoso desmenteix Rubiales

La jugadora ha volgut desmentir les paraules de Rubiales: “En cap moment vaig consentir el petó i per suposat tampoc vaig aixecar el president. No tolero que es posi en dubte la meva paraula i encara menys que s’inventin paraules que no he dit“.

Les jugadores renuncien a la selecció

El comunicat demana respostes contundents dels poders públics perquè aquestes accions no quedin impunes i canvis reals estructurals. Afegeixen que cap de les jugadores que signen el comunicat, que inclou les 23 campiones del món, no tornarà a jugar amb la selecció mentre hi hagi els dirigents actuals.