Imatge del Fort Pienc

L’informe del grup de treball contra les detencions arbitràries de l’ONU, en què demana a l’estat espanyol que deixi en llibertat immediatament a Oriol Junqueras, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, ha caigut com un gerro d’aigua freda enmig de la fase final del judici del procés al Tribunal Suprem. Aquest dijous, en busquem les reaccions i les explicacions, el mateix dia en què ens preguntem com cal afrontar la manca de places a les escoles públiques.


Com se soluciona la manca de places a l’escola pública?

El procés de matriculació del curs escolar 2019-20120 ha tornat a deixar moltes famílies de Barcelona sense la plaça pública de P3 a l’escola del barri que havien sol·licitat. Quina ha estat la resposta del Consorci? La creació dels anomenats “ bolets”. I la manca de places es reprodueix també a primer d’ESO. En parlem amb:

Segueix el debat en directe aquí, de dilluns a dijous, de 9h a 10h:


L’ONU demana la llibertat dels presos

El govern espanyol posa en dubte la imparcialitat de l’informe del grup de treball contra les detencions arbitràries del Consell de Drets Humans de l’ONU, en què s’exigeix a l’estat l’alliberament immediat d’Oriol Junqueras, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. L’organisme internacional considera que la seva detenció i empresonament és una vulneració de drets fonamentals. En parlem amb Susanna Barreda, parella de Jordi Sànchez i membre de l’Associació Catalana pels Drets Civils (ACDC). I amb Mireia Balaguer, advocada penalista:


L’actualitat a les xarxes

El posicionament de l’ONU sobre els presos independentistes, el veto del Parlament Europeu a Carles Puigdemont i a Toni Comín i les desafortunades declaracions de Fran Rivera i d’un candidat de Vox sobre les dones, entre el més destacat del repàs a les xarxes de l’Albert Puyuelo:


Les “breiking news”

La Dolors Boatella ens parla de la celebració dels 25 anys de Camela al Palau Sant Jordi i ens interpreta el karaoke de l’alcaldia:


Us deixem el programa sencer per si el voleu escoltar:

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a