comercos emblematics ciutat vella

El Districte de Ciutat Vella, juntament amb Barcelona Activa, ha editat un catàleg digital de comerços singulars amb 34 establiments amb l’objectiu de fomentar la compra de proximitat entre els visitants de la zona. Sota el Compra a Ciutat Vella, el document virtual recull aquests comerços “representatius del talent local, sostenibles o amb voluntat d’impacte social” i està obert a la participació del comerç de proximitat, a banda de ser ampliable cada trimestre. Es difon a les pàgines web i nou hotels del districte.

“Creiem que el turisme valorarà el catàleg, precisament per presentar una oferta fora de circuits massius, globals i homogeneïtzadors”, ha assegurat el regidor de Ciutat Vella, Albert Batlle. Tal com ha informat l’Ajuntament de Barcelona en un comunicat, els hotels informaran i exposaran als seus establiments codis QR i elements informatius. Alhora, durant aquests pròxims dies es distribuiran postals publicitàries i s’exhibiran pòsters per donar a conèixer l’oferta de proximitat entre els visitants.

Segona fase: difusió en equipaments culturals

Aquest projecte té l’objectiu que l’impacte econòmic que crea el turisme en aquest districte arribi als establiments comercials singulars que hi ha. Més endavant s’engegarà la segona fase del projecte, en què està previst ampliar la difusió a equipaments culturals i que el Consorci de Turisme també pugui informar d’aquest catàleg per arribar a més visitants.