(ACN / Redacció) L’aeroport de Barcelona ha ampliat l’oferta comercial al llarg d’aquest 2022 amb 12 noves botigues i restaurants, la meitat dels quals s’han obert en els últims tres mesos. A la T1 han aterrat marques com Victoria’s Secret, Brownie, Rituals, Torrons Vicens o Stamp, mentre que a la T2 ha obert una botiga de Relay, segons ha informat Aena. Pel que fa a la restauració, enguany han obert Malvón Empanades Argentines i La Donatella, completant una oferta de 54 opcions per menjar i beure en totes dues terminals.
Més botigues properament
I encara no han acabat les estrenes. En les pròximes setmanes està prevista l’obertura de tres nous establiments comercials a la T1, just per a l’operativa de Nadal. En paral·lel, l’aeroport del Prat té fins a set locals actualment en licitació: dos per a parafarmàcia, dos per a moda, dos per a maletes i complements de viatge i un per a joieria.
L’ampliació de l’oferta comercial era un dels objectius del Pla estratègic 2022-2026 d’Aena. Un pla que sota el concepte de “ciutats aeroportuàries” vol incrementar en un 12 % la despesa de cada viatger que passa per l’aeroport, respecte al 2019. Per aconseguir-ho, es preveia l’augment de l’oferta comercial, de restauració i de lloguer de cotxes.
Barcelona-el Prat continua recuperant passatgers
L’aeroport de Barcelona continua el camí de la recuperació progressiva de passatgers amb 3,2 milions de passatgers aquest novembre passat, un 88,3 % del total de turistes que hi va haver al novembre del 2019, abans de la pandèmia.