que fer amb nens barcelona activitats plans avui dema cap setmana

(ACN) Més de 681.000 persones han visitat el Parc d’Atraccions del Tibidabo durant el 2023, gairebé un 10 % més que l’any anterior. El parc també ha registrat un increment en el nombre de socis del Tibiclub: més de 21.600 famílies són usuàries de l’abonament anual, un 8 % més que el 2022.

Al marge d’això, més de 806.000 persones han utilitzat la Cuca de Llum per pujar al cim del Tibidabo, un 19,5 % més que el 2022. El funicular ha estat reconegut amb el premi internacional Architizer A+ com a millor projecte de transport sostenible.

Aposta per la realitat virtual

El parc ha consolidat el 2023 la seva aposta per la realitat virtual, que amplia l’experiència d’atraccions estrella com la Muntanya Russa, el Tibidabo Express i Beyond. També s’ha mantingut la programació d’espectacles dirigits a tots els públics, com el Krüeger Hotel i el cinema 4D Dididado, que han atret 154.000 i 128.00 espectadors, respectivament. Per la seva banda, l’espai Marionetarium ha rebut més de 60.000 visitants, mentre que 24.500 nens i nenes s’han apropat a conèixer les mascotes del parc, el Ti, la Bi, la Da i el Bo.

Foto: Laura Guerrero (Ajuntament de Barcelona)

Alta afluència durant les festes de Nadal

Destaca l’alta afluència de públic durant la campanya de Nadal. Més de 92.000 persones han visitat el Tibidabo per gaudir d’una programació nadalenca especial, amb propostes com la pista de gel sostenible de 200 metres quadrats instal·lada a la plaça dels Somnis, per la qual han passat més de 12.000 persones.

Després de la programació de Nadal, el Parc d’Atraccions del Tibidabo ha tancat la temporada 2023 i tornarà a obrir el 2 de març.